XardasVII
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:37, 06 Sie 2008 Temat postu: [GI]Dialog |
|
|
W tym tutku opisze jak napisać prosty dialog do Gothic I.
Opisze z dialogu z mojej Modyfikacji
Cytat: |
// ************************ EXIT **************************
instance Info_Myxir_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDW_601_Myxir;
nr = 999;
condition = Info_Myxir_EXIT_Condition;
information = Info_Myxir_EXIT_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int Info_Myxir_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID Info_Myxir_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
instance Info_Myxir_SECRET (C_INFO)
{
npc = KDW_601_Myxir;
nr = 1;
condition =Info_Myxir_SECRET_Condition;
information = Info_Myxir_SECRET_Info;
important = 0;
permanent = 0;
description = "Kim Jesteś?";
};
FUNC int Info_Myxir_SECRET_Condition()
{
if (ken_go_proof == TRUE)
{
return TRUE;
};
};
FUNC void Info_Myxir_SECRET_Info()
{
AI_Output (other, self,"Info_Myxir_SECRET_Info_15_00"); //Kim jesteś
AI_Output (self, other,"Info_Myxir_SECRET_Info_10_01"); //Nazywam się Myxir, jetsem magiem wody, i niemam teraz czasu na pogaduszki.
AI_StopProcessInfos (self);
}; |
Teraz tłumaczenie
Cytat: |
instance Info_Myxir_EXIT (C_INFO) |
To instance naszego dialogu
Cytat: |
npc = KDW_601_Myxir;
nr = 1;
condition =Info_Myxir_SECRET_Condition;
information = Info_Myxir_SECRET_Info;
important = 0;
permanent = 0;
description = "Kim Jesteś?"; |
Nazwa Opcji Dialogowej.
Cytat: |
AI_Output (other, self,"Info_Myxir_SECRET_Info_15_00"); //Kim jesteś |
To że ja mówie do NPC
Cytat: |
AI_Output (self, other,"Info_Myxir_SECRET_Info_10_01"); //Nazywam się Myxir, jetsem magiem wody, i niemam teraz czasu na pogaduszki. |
Odpowiedź NPC.
No to tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|